Darmowa dostawa od 299 PLN

Kapitan Nauka Licz dobrze, bobrze! matematyczna gra edukacyjna GR0673

Symbol: GR0673

Gra edukacyjna matematyczna do nauki liczenia

Dostępność: Mało
73.19
62.21 cena z kodem: Rabat15
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Dziękujemy za zamówienie Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
12
  • Paczkomaty InPost 12
  • Kurier 15
  • Kurier (Pobranie) 20

Edukacyjna gra matematyczna "Licz dobrze, bobrze!" to propozycja dla przedszkolaków, które dołączają do pomysłowych bobrów, układając tamę a przy okazji ćwicząc liczenie w zakresie 1-20 i umiejętność logicznego myślenia.

Zawartość gry:
- 4 plansze do budowy tamy
- 74 dwustronne belki drewna
- 24 żetony bobrów
- plansza ze wskazówką do losowania

Dzięki dwóm trybom rozgrywki (liczenie do 10 lub 20) grę można dopasować do wieku i umiejętności zawodników. 

Jak grać?
Na początku gracz musi zakręcić wskazówką, która wylosuje belkę drewna. Następnie jego zadaniem jest główkowanie, jak ją ułożyć, by jak najszybciej powstała tama. Dzięki żetonom specjalnym mogą zdecydować, jakiej długości belki potrzebują. Wygrywa ten, ko pierwszy ułoży trzy poziomy tamy. 

Gra „Licz dobrze, bobrze!" jest oparta na metodzie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), wykorzystującej nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się. Gracze kształtują nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.

Parametry:
Płeć:
dziewczynka
Wiek:
3+
Waga:
ok. 0,55 kg
Długość towaru w centymetrach:
24
Wysokość towaru w centymetrach:
25
Szerokość towaru w centymetrach:
6
Waga gabarytowa w gramach:
600
Certyfikat:
CE
Wymiar opakowania:
ok. 25 cm x 24 cm x 6 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: